Православна Церква відзначає свято Обрізання Господнього | Православіє в Україні :: Інтернет-видання УПЦ

           
УКР РУС  


 Главная > Новости > Церковные хроники  
Опросы



Наш баннер

 Посмотреть варианты
 баннеров и получить код

Электронная почта редакции: info@orthodoxy.org.ua



Сейчас на сайте 172 посетителей

Теги
Вселенський Патріархат постать у Церкві Предстоятелі Помісних Церков Приїзд Патріарха Кирила в Україну молодь церква та політика Голодомор автокефалія іконопис Патріарх Алексій II краєзнавство шляхи єднання Церква і влада Католицька Церква педагогіка Митрополит Володимир (Сабодан) УПЦ КП церква і суспільство діаспора комуністи та Церква монастирі та храми України українська християнська культура Церква і медицина Ющенко забобони Доброчинність УГКЦ Президент Віктор Ющенко секти церковна журналістика конфлікти розкол в Україні 1020-річчя Хрещення Русі Церква і політика Священний Синод УПЦ Мазепа Археологія та реставрація вибори милосердя Києво-Печерська Лавра






Рейтинг@Mail.ru






Православна Церква відзначає свято Обрізання Господнього

  14 января 2010



14 січня за новим стилем Православна Церква святкує Обрізання Іісуса Христа. Це свято нагадує історичну подію, що сталася на восьмий день після народження Іісуса, згідно із законом Мойсея.

Чому цьому факту приділяється особлива увага?

По-перше, таким чином ще раз наголошується, що Бог став справжньою людиною, чоловіком по плоті, а не примарою чи безплотним духом, як вчили єретики. По-друге, обрізання для юдеїв було знаком приналежності до богообраного народу. Тому Пресвята Діва Марія та Йосиф Обручник принесли немовля до храму, як того вимагав закон. Отже, щоб визволити підзаконних, Сам законоположник Господь стає поруч із підзаконними. Бо Христос прийшов не зруйнувати Закон, а виконати його. По-третє, обрізання було прообразом Хрещення, даного людям з пришестям Сина Божого.

За християнських часів обрізання тілесне замінило вже обрізання духовне. Про це свідчить апостол Павел, коли говорить, що у Христі ми «обрізані нерукотворним обрізанням, стягненням гріховного тіла плоті, обрізанням Христовим» (Кол. 2,11). Новозавітнє обрізання - хрещення, повинно бути обрізанням наших гріхів і вад. Воно є обрізанням духовним, слідством якого є живе і безперестанне спілкування з Богом.