УКР РУС  


 Главная > Новости > По епархиям > Киевская  
Опросы



Наш баннер

 Посмотреть варианты
 баннеров и получить код

Электронная почта редакции: info@orthodoxy.org.ua



Сейчас на сайте 254 посетителей

Теги
краєзнавство Києво-Печерська Лавра Доброчинність Священний Синод УПЦ церковна журналістика розкол в Україні Голодомор українська християнська культура Церква і політика УГКЦ Церква і влада Митрополит Володимир (Сабодан) Предстоятелі Помісних Церков церква і суспільство Президент Віктор Ющенко діаспора комуністи та Церква Церква і медицина Католицька Церква Ющенко молодь конфлікти автокефалія постать у Церкві Мазепа забобони церква та політика Вселенський Патріархат УПЦ КП педагогіка Приїзд Патріарха Кирила в Україну іконопис шляхи єднання секти Археологія та реставрація вибори монастирі та храми України Патріарх Алексій II 1020-річчя Хрещення Русі милосердя






Рейтинг@Mail.ru






КИЇВ. У Лук’янівському сквері завершується будівництво храму пам’яті жертв Голодомору

  06 октября 2008



У Лук'янівському сквері, що на розі вулиць Мельникова та Глибочицької, здійснюється будівництво меморіального храму пам'яті жертв Голодомору на честь святих мучениць Віри, Надії, Любові та Софії. Місце для церкви було освячено Предстоятелем Української Православної Церкви Блаженнішим Митрополитом Володимиром ще в 2002 році, але досі були значні проблеми з фінансуванням. На сьогодні вони частково вирішені адміністратором будівництва - священиком Петром Семащуком, настоятелем храму преподобного Феодора Освяченого, що на вулиці Багговутівській.

Інтернет-портал «Православіє в Україні» повідомляв про Літургію, яку було відправлено отцем Петром на цьому місці у зв'язку з тим, що знайшлися бізнесмени, які бажали б заволодіти цією ділянкою землі та відкрити тут наметовий бар. Наразі будівництво храму перебуває у фінальній стадії - залишилося закінчити деякі елементи зовнішнього оздоблення та облаштувати іконостас.

Варто зазначити, що в Лук'янівському сквері й досі стоїть погруддя комуніста Станіслава Косіора, одного з організаторів і виконавців політики фізичного й духовного геноциду українського народу, що виявився в ліквідації «українізації» і проведенні політики русифікації, організації штучного голодомору 1932-1933 років в Україні. Тому цей храм, за словами священика Петра Семащука, повинен стати основою духовного спротиву бездіяльності міської влади, яка байдуже ставиться до наявності в місті комуністичних пам'ятників і вулиць, названих на честь діячів Комуністичної партії Радянського Союзу.

Іван Верстюк, Київ