УКР РУС  


 Главная > Новости > По епархиям > Киевская  
Опросы



Наш баннер

 Посмотреть варианты
 баннеров и получить код

Электронная почта редакции: info@orthodoxy.org.ua



Сейчас на сайте 298 посетителей

Теги
Церква і влада Ющенко краєзнавство церква і суспільство Священний Синод УПЦ Президент Віктор Ющенко Церква і медицина педагогіка церковна журналістика забобони Археологія та реставрація Католицька Церква Митрополит Володимир (Сабодан) 1020-річчя Хрещення Русі вибори Мазепа розкол в Україні монастирі та храми України секти милосердя українська християнська культура комуністи та Церква автокефалія діаспора церква та політика Доброчинність Патріарх Алексій II УГКЦ конфлікти Приїзд Патріарха Кирила в Україну шляхи єднання Голодомор Предстоятелі Помісних Церков молодь Києво-Печерська Лавра постать у Церкві Вселенський Патріархат УПЦ КП Церква і політика іконопис






Рейтинг@Mail.ru






КИЇВ. У Лук’янівському сквері завершується будівництво храму пам’яті жертв Голодомору

  06 октября 2008



У Лук'янівському сквері, що на розі вулиць Мельникова та Глибочицької, здійснюється будівництво меморіального храму пам'яті жертв Голодомору на честь святих мучениць Віри, Надії, Любові та Софії. Місце для церкви було освячено Предстоятелем Української Православної Церкви Блаженнішим Митрополитом Володимиром ще в 2002 році, але досі були значні проблеми з фінансуванням. На сьогодні вони частково вирішені адміністратором будівництва - священиком Петром Семащуком, настоятелем храму преподобного Феодора Освяченого, що на вулиці Багговутівській.

Інтернет-портал «Православіє в Україні» повідомляв про Літургію, яку було відправлено отцем Петром на цьому місці у зв'язку з тим, що знайшлися бізнесмени, які бажали б заволодіти цією ділянкою землі та відкрити тут наметовий бар. Наразі будівництво храму перебуває у фінальній стадії - залишилося закінчити деякі елементи зовнішнього оздоблення та облаштувати іконостас.

Варто зазначити, що в Лук'янівському сквері й досі стоїть погруддя комуніста Станіслава Косіора, одного з організаторів і виконавців політики фізичного й духовного геноциду українського народу, що виявився в ліквідації «українізації» і проведенні політики русифікації, організації штучного голодомору 1932-1933 років в Україні. Тому цей храм, за словами священика Петра Семащука, повинен стати основою духовного спротиву бездіяльності міської влади, яка байдуже ставиться до наявності в місті комуністичних пам'ятників і вулиць, названих на честь діячів Комуністичної партії Радянського Союзу.

Іван Верстюк, Київ