УКР РУС  


 Главная > Новости > По епархиям > Киевская  
Опросы



Наш баннер

 Посмотреть варианты
 баннеров и получить код

Электронная почта редакции: info@orthodoxy.org.ua



Сейчас на сайте 45 посетителей

Теги
милосердя 1020-річчя Хрещення Русі Президент Віктор Ющенко Священний Синод УПЦ Церква і політика Доброчинність Предстоятелі Помісних Церков церковна журналістика монастирі та храми України шляхи єднання Церква і влада церква і суспільство Мазепа Ющенко автокефалія молодь педагогіка краєзнавство Митрополит Володимир (Сабодан) діаспора Патріарх Алексій II секти УГКЦ забобони постать у Церкві Києво-Печерська Лавра українська християнська культура Приїзд Патріарха Кирила в Україну Археологія та реставрація церква та політика комуністи та Церква Голодомор Католицька Церква УПЦ КП Церква і медицина конфлікти вибори розкол в Україні іконопис Вселенський Патріархат






Рейтинг@Mail.ru






КИЕВ. Клин клином вышибают



Ось уже тиждень, як на вулицях Києва з'явилися щити з соціальною рекламою, покликаною боротися з наркоманією: на чорному тлі білими буквами написані слова «Мама чому я виродок» й «Мама чому я помер». Усього в столиці було встановлено 350 біг-бордів і 190 сіті-лайтів.

Кияни таку соціальну рекламу вважають занадто жорстокою, але погоджуються з її авторами, що м'якими засобами проти наркоманії діяти не можна - не допоможе.

Творці плакатів з рекламного агентства «Adam Smith Advertising», що виграло тендер на розробку макета для зовнішньої реклами «Без наркотиків краще!», упевнені, що така страшна реклама стане дуже ефективною. Адже повинна, насамперед, вплинути на людей, які готові спробувати наркотики або перейти на більш важкі, тобто, в основному, на молодь.

У заяві, розповсюдженій Асоціацією зовнішньої реклами, безпосередньо відповідальною за розміщення плакатів по Києву, говориться: «Ми усвідомлюємо, що така реклама може викликати негативну реакцію, оскільки в Україні люди звикли до доброї реклами, що закликає обирати здоровий спосіб життя. Але, як свідчить міжнародна практика, такі методи дуже рідко допомагають у боротьбі з наркоманією».

До страшних щитів та їхніх написів претензії висуваються не тільки з етичних міркувань. І неспеціалістові-мовознавцю видно, що на плакатах, як мінімум, по три граматичні помилки: слово мама повинне стояти у кличному відмінку - мамо, потім має бути кома, що відокремлює звертання, а наприкінці - знак питання. Крім того, в українській літературній мові немає слова «урод».

Але розроблювачі реклами стверджують, що помилок припустилися навмисне. Мовляв, така форма подачі краще сприймається цільовою аудиторією, тобто, молоддю.