УКР РУС  


 Главная > Новости > По епархиям > Киевская  
Опросы



Наш баннер

 Посмотреть варианты
 баннеров и получить код

Электронная почта редакции: info@orthodoxy.org.ua



Сейчас на сайте 82 посетителей

Теги
Патріарх Алексій II краєзнавство автокефалія розкол в Україні постать у Церкві молодь діаспора секти Мазепа шляхи єднання Католицька Церква 1020-річчя Хрещення Русі Священний Синод УПЦ Церква і політика Церква і медицина Доброчинність комуністи та Церква конфлікти милосердя Митрополит Володимир (Сабодан) монастирі та храми України педагогіка забобони Вселенський Патріархат українська християнська культура УПЦ КП іконопис церква та політика Предстоятелі Помісних Церков Києво-Печерська Лавра Приїзд Патріарха Кирила в Україну Церква і влада вибори Археологія та реставрація УГКЦ Голодомор церковна журналістика Ющенко Президент Віктор Ющенко церква і суспільство






Рейтинг@Mail.ru






КИЕВ. Клин клином вышибают



Ось уже тиждень, як на вулицях Києва з'явилися щити з соціальною рекламою, покликаною боротися з наркоманією: на чорному тлі білими буквами написані слова «Мама чому я виродок» й «Мама чому я помер». Усього в столиці було встановлено 350 біг-бордів і 190 сіті-лайтів.

Кияни таку соціальну рекламу вважають занадто жорстокою, але погоджуються з її авторами, що м'якими засобами проти наркоманії діяти не можна - не допоможе.

Творці плакатів з рекламного агентства «Adam Smith Advertising», що виграло тендер на розробку макета для зовнішньої реклами «Без наркотиків краще!», упевнені, що така страшна реклама стане дуже ефективною. Адже повинна, насамперед, вплинути на людей, які готові спробувати наркотики або перейти на більш важкі, тобто, в основному, на молодь.

У заяві, розповсюдженій Асоціацією зовнішньої реклами, безпосередньо відповідальною за розміщення плакатів по Києву, говориться: «Ми усвідомлюємо, що така реклама може викликати негативну реакцію, оскільки в Україні люди звикли до доброї реклами, що закликає обирати здоровий спосіб життя. Але, як свідчить міжнародна практика, такі методи дуже рідко допомагають у боротьбі з наркоманією».

До страшних щитів та їхніх написів претензії висуваються не тільки з етичних міркувань. І неспеціалістові-мовознавцю видно, що на плакатах, як мінімум, по три граматичні помилки: слово мама повинне стояти у кличному відмінку - мамо, потім має бути кома, що відокремлює звертання, а наприкінці - знак питання. Крім того, в українській літературній мові немає слова «урод».

Але розроблювачі реклами стверджують, що помилок припустилися навмисне. Мовляв, така форма подачі краще сприймається цільовою аудиторією, тобто, молоддю.