УКР РУС  


 Головна > Цей день в історії > Цей день в історії  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 93 відвідувачів

Теги
Мазепа Києво-Печерська Лавра українська християнська культура Церква і політика діаспора Ющенко церква та політика Президент Віктор Ющенко милосердя шляхи єднання Археологія та реставрація Церква і влада розкол в Україні Патріарх Алексій II молодь УГКЦ Вселенський Патріархат педагогіка 1020-річчя Хрещення Русі Предстоятелі Помісних Церков секти іконопис конфлікти Митрополит Володимир (Сабодан) церква і суспільство Церква і медицина церковна журналістика комуністи та Церква Голодомор монастирі та храми України вибори забобони автокефалія Католицька Церква Доброчинність постать у Церкві Приїзд Патріарха Кирила в Україну краєзнавство УПЦ КП Священний Синод УПЦ






Рейтинг@Mail.ru






1 червня 1984 року спочив Архип Михайлович Люлька, конструктор авіаційних двигунів, академік АН СРСР



На початку тридцятих років минулого століття у Харківському авіаційному інституті ніхто не повірив молодому вченому, який відстоював величезні перспективи двигуна з газовою турбіною. До його ідеї прислухалися лише десять років потому, під час Великої Вітчизняної війни, коли стало відомо про появу перших німецьких літаків з реактивними двигунами. А вже в 1947 році відбулось випробування радянського літака Су-11 з турбореактивним двигуном Архипа Люльки. Цікаво, що моделі цього двигуна та його модифікації, які видатний конструктор розробляв до кінця життя, застосовуються на більшості вітчизняних та зарубіжних літаків і нині.