УКР РУС  


 Головна > Цей день в історії > Цей день в історії  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 94 відвідувачів

Теги
розкол в Україні комуністи та Церква забобони Голодомор Археологія та реставрація Доброчинність Патріарх Алексій II УПЦ КП Священний Синод УПЦ Церква і медицина краєзнавство церковна журналістика церква і суспільство УГКЦ 1020-річчя Хрещення Русі українська християнська культура автокефалія Приїзд Патріарха Кирила в Україну Вселенський Патріархат Мазепа Церква і політика церква та політика шляхи єднання постать у Церкві милосердя Президент Віктор Ющенко Католицька Церква Митрополит Володимир (Сабодан) молодь вибори Церква і влада педагогіка Ющенко Предстоятелі Помісних Церков іконопис монастирі та храми України Києво-Печерська Лавра секти конфлікти діаспора






Рейтинг@Mail.ru






1 червня 1984 року спочив Архип Михайлович Люлька, конструктор авіаційних двигунів, академік АН СРСР



На початку тридцятих років минулого століття у Харківському авіаційному інституті ніхто не повірив молодому вченому, який відстоював величезні перспективи двигуна з газовою турбіною. До його ідеї прислухалися лише десять років потому, під час Великої Вітчизняної війни, коли стало відомо про появу перших німецьких літаків з реактивними двигунами. А вже в 1947 році відбулось випробування радянського літака Су-11 з турбореактивним двигуном Архипа Люльки. Цікаво, що моделі цього двигуна та його модифікації, які видатний конструктор розробляв до кінця життя, застосовуються на більшості вітчизняних та зарубіжних літаків і нині.