УКР РУС  


 Головна > Цей день в історії > Цей день в історії  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 88 відвідувачів

Теги
Митрополит Володимир (Сабодан) Приїзд Патріарха Кирила в Україну Священний Синод УПЦ комуністи та Церква конфлікти церква і суспільство постать у Церкві Археологія та реставрація Католицька Церква шляхи єднання забобони секти Предстоятелі Помісних Церков Патріарх Алексій II автокефалія краєзнавство діаспора розкол в Україні милосердя Президент Віктор Ющенко молодь Мазепа Церква і влада педагогіка Голодомор УГКЦ Церква і медицина 1020-річчя Хрещення Русі монастирі та храми України Києво-Печерська Лавра Ющенко церковна журналістика УПЦ КП іконопис вибори Церква і політика Доброчинність церква та політика українська християнська культура Вселенський Патріархат






Рейтинг@Mail.ru






1 червня 1984 року спочив Архип Михайлович Люлька, конструктор авіаційних двигунів, академік АН СРСР



На початку тридцятих років минулого століття у Харківському авіаційному інституті ніхто не повірив молодому вченому, який відстоював величезні перспективи двигуна з газовою турбіною. До його ідеї прислухалися лише десять років потому, під час Великої Вітчизняної війни, коли стало відомо про появу перших німецьких літаків з реактивними двигунами. А вже в 1947 році відбулось випробування радянського літака Су-11 з турбореактивним двигуном Архипа Люльки. Цікаво, що моделі цього двигуна та його модифікації, які видатний конструктор розробляв до кінця життя, застосовуються на більшості вітчизняних та зарубіжних літаків і нині.