УКР РУС  


 Головна > Цей день в історії > Цей день в історії  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 81 відвідувачів

Теги
Мазепа УПЦ КП церковна журналістика милосердя Археологія та реставрація розкол в Україні іконопис УГКЦ Священний Синод УПЦ конфлікти шляхи єднання 1020-річчя Хрещення Русі постать у Церкві Церква і медицина вибори молодь педагогіка забобони Вселенський Патріархат Голодомор краєзнавство комуністи та Церква автокефалія Ющенко Патріарх Алексій II діаспора церква та політика Предстоятелі Помісних Церков Митрополит Володимир (Сабодан) Доброчинність Католицька Церква Церква і влада Приїзд Патріарха Кирила в Україну секти Києво-Печерська Лавра Президент Віктор Ющенко церква і суспільство монастирі та храми України Церква і політика українська християнська культура






Рейтинг@Mail.ru






1 червня 1984 року спочив Архип Михайлович Люлька, конструктор авіаційних двигунів, академік АН СРСР



На початку тридцятих років минулого століття у Харківському авіаційному інституті ніхто не повірив молодому вченому, який відстоював величезні перспективи двигуна з газовою турбіною. До його ідеї прислухалися лише десять років потому, під час Великої Вітчизняної війни, коли стало відомо про появу перших німецьких літаків з реактивними двигунами. А вже в 1947 році відбулось випробування радянського літака Су-11 з турбореактивним двигуном Архипа Люльки. Цікаво, що моделі цього двигуна та його модифікації, які видатний конструктор розробляв до кінця життя, застосовуються на більшості вітчизняних та зарубіжних літаків і нині.