«Телекритика» (Україна), 08.08.2008 Вперше в Україні Асоціація «Новомедіа» випустила інтенсивний курс на DVD «ПР - для церков і релігійних організацій». Як повідомляється на сайті організації, «унікальний курс призначений для служителів, прес-секретарів і представників християнських організацій, установ, які бажають зацікавити ЗМІ своєю діяльністю». Спікери - християнські експерти у сфері PR: - Олександр Доброєр, фахівець із зв'язків з громадськістю, філолог, теолог, соціолог і журналіст; - Світлана Ярошенко, керівник навчальних програм Київської школи PR-технологій, київський кореспондент «Релігійно-інформаційної служби України»; - Юрій Бабинець, виконавчий директор медіа-кампанії «Відчуй силу змін», голова правління громадської організації «Сила змін»; - Руслан Кухарчук, головний редактор телеканалу СІТІ; - Андрій Макаренко, тележурналіст; - Олена Кулигіна, редактор російськомовного сектору «Релігійно-інформаційної служби України»; - Артем Зелений, директор компанії маркетингових комунікацій BRANDCOM - о. Павло Теперський, фахівець із зв'язків з громадськістю Краківської Провінції Ордена братів менших капуцинів. Теми семінарів: Презентація медіа-кампанії «Відчуй силу змін» Планування і підготовка кампанії Перебіг акції Складні моменти реалізації Яскраві історії Церква у серці світу: реклама або Public Relations? Коли і навіщо церкві потрібний PR Що таке «імідж» і як він формується PR = реклама = пропаганда? Як сьогодні будувати стосунки з громадськістю Презентація проектів: «Україна - серце Європи» (Євробачення), «Спілкування заради майбутнього», «Вбий в собі телевізор», «Вірші в метро», «Олейниця» Відслідковування інформації про церкву/місію в мас-медіа Що таке «моніторинг ЗМІ», для чого він потрібен Як відбувається якісній моніторинг медіа Що робити з результатами Інформаційний баланс Відображення образу церкви у світських ЗМІ Мас-медіа як джерело релігійних стереотипів Тенденції у висвітленні ЗМІ релігійної тематики Роль преси у поширенні релігійної нетерпимості Церква і політичні маніпуляції Що таке «секта»? Церква і світські ЗМІ: як познайомитися Формуємо персональну базу медіа-контактів Як створити цікавий інформаційний привід Запрошуємо пресу: як скласти і розповсюдити анонс Прес-реліз: як повідомити головне, щоб всі почули Техніка успішного спілкування з телебаченням Як повинна виглядати людина, виступаючи перед телекамерою Принципи успішного виступу на ТБ Правила спілкування з журналістами Права того, хто інтерв'юється Спічрайтінг Візуалізація інтерв'ю Як спілкуватися з різними типами ЗМІ (ТБ, преса, радіо, Інтернет) Прес-конференція, брифінг, прес-тур: оргпитання Антикризовий PR. Частина 1 Як світські люди сприймають церкву Роль Public Relations для церкви Чи потрібна Богові реклама? Джерела і етапи кризи в організації Антикризовий PR. Частина 2 Моделювання кризових ситуацій Управління інформацією під час кризи Презентація церкви: корисні поради Антикризовий PR. Частина 3 Управління кризовими ситуаціями Аналіз проблеми, розробка і реалізація стратегії Як поводитися із ЗМІ Підготовка і проведення прес-конференції Замовити курс можна повним комплектом або окремо. Контакти: тел.: 8(044) 223-66-80, 8(050) 783-26-33 e-mail: mail@novomedia.org поштова адреса: Київ, 03150, а/я 424 |