УКР РУС  


 Головна > Публікації > Моніторинг ЗМІ  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 59 відвідувачів

Теги
Доброчинність постать у Церкві шляхи єднання Церква і політика милосердя Предстоятелі Помісних Церков Священний Синод УПЦ Церква і медицина Вселенський Патріархат Митрополит Володимир (Сабодан) Мазепа українська християнська культура комуністи та Церква розкол в Україні 1020-річчя Хрещення Русі УГКЦ педагогіка УПЦ КП іконопис Приїзд Патріарха Кирила в Україну вибори Києво-Печерська Лавра автокефалія церква і суспільство молодь монастирі та храми України забобони секти церковна журналістика конфлікти краєзнавство церква та політика Церква і влада Археологія та реставрація Католицька Церква Голодомор діаспора Ющенко Патріарх Алексій II Президент Віктор Ющенко






Рейтинг@Mail.ru






«Газета.ua» (Україна): Кількість аварій зменшилася майже вдвічі



«Газета.ua» (Україна), 12.03.2009

 

 

Протягом перших двох місяців цього року на Полтавщині сталося 108 аварій, у яких постраждали люди. Це на 41% менше за аналогічний період минулого року. ДАІ пояснюює це підняттям штрафів.

Нові розміри штрафів для водіїв та працівників служби доріг ввели торік у листопаді. Їх збільшили в 10-15 разів.

- Тепер водії вже значно пильніші на дорозі й рідко вилітають на величезній швидкості на зустрічну смугу руху. А так стається найбільше аварій із лобовим зіткненням авто, - каже старший інспектор обласної ДАІ Іван Тумко.

Найвищі штрафи за керування авто в нетверезому стані. Тепер п'яні водії мають платити 2,5-3,4 тис. грн.

- Штрафи просто бєшені. Я даже почав правила заново перечитувати, бо не дай Боже десь попадуся, - каже водій із Миргорода 32-річний Володимир Остапенко.

Поганий стан доріг теж сприяє аварії.

- На наших дорогах повно ям і  вибоїн, немає відповідних знаків, пішохідних огороджень, нечітка дорожня розмітка, - продовжує Тумко. - Якщо інспектор ДАІ бачить, що на дорозі відсутній якийсь дорожній знак, то накладає штраф на 1020 гривень на начальника або головного інженера місцевого райавтодору. А раніше стягували лише 65,8 гривні. Через такі штрафи з дорожніх організацій почали розбігатися керівники. Бо той знак ще треба придбати, а фінансування бракує.

Більшість ДТП трапляється на ділянках із двостороннім рухом.

Торік на Полтавщині реконструювали дві ділянки доріг.

- П'ятнадцять кілометрів дороги в Лубенському районі перевели на дорогу з одностороннім рухом, - веде далі Тумко. - Часті зіткнення були на перетині трьох напрямків біля автостанції в Решетилівці на трасі Київ-Харків. Ми поставили там бар'єрну огорожу на розподільній смузі дороги - розбили транспортні потоки. Із того часу аварій там ще не було.

2007-го навколо Великої Кручі Пирятинського району побудували об'їзну дорогу. Через село проходила траса Київ-Харків. Раніше там траплялося до шести дорожньо-транспортних пригод у рік. Тепер їх поменшало втричі.

- Це ділянка міжнародного значення. Її побудували за державною програмою, - розповідає сільський голова Людмила Павелко. - Перед населеним пунктом водії мають знижувати швидкість. Але на знаки багато не реагували. Кілька років тому перекинулось авто із делегацією з Дніпропетровська. Вони їхали до Києва.

На узбіччях доріг у селах ставлять хрести та каплиці. Вони оберігають дороги від аварій.

При в'їзді в Поділ Великобагачанського району два роки тому поставили дерев'яний хрест.

У селі переконані, що їхня дорога стоїть на людських кістках. Її побудували полонені у війну німці. Багато з них там загинули.

- Наше село стоїть на трасі Київ-Харків. Раніше щороку ставалося 4-5 аварій, - розповідає секретар сільради Галина Балашова. - В позаминулому році поставили cосновий хрест на пагорбі. Так його почало підмивати дощем. У минулому році довелося поставити міцніший - з дуба, з металевим стержнем. Його забетонували і обклали камінням. З того часу аварій удвічі поменшало.

У селі Млини Лохвицького району торік восени поставили дерев'яну каплицю з іконами. На місцевому мосту щороку траплялося більше 10 аварій.

- Він уже давно аварійний, а коштів на його реконструкцію немає, - скаржиться голова Гирявоісковецької сільради, до якої належать Млини, 50-річний Микола Безпалько. - Як нічого не помагає, надіємось на Бога. Поставили капличку, та фізику ніхто не обдурить - міст стоїть упоперек дороги.

Раніше за 20 м від мосту був Михайлівський храм. Під ним були похоронені мощі святих. За часів Хрущова його зруйнували. 2004-го в Млинах розбився й згорів автомобіль. У ньому їхали троє хлопців. Авто врізалося в автобус, що стояв на узбіччі. Автобус згорів, пасажири не постраждали.

У Полтаві 14 автошкіл. У них водії з посвідченнями можуть додатково повчитися правил та водіння авто.

- Водії автобаз держпідприємств мають один раз у два роки обов'язково проходити навчання з правил дорожнього руху, - розказує Валерій Григоренко, заступник директора автошколи в селі Крутий Берег під Полтавою. - П'ять днів такого навчання коштує 85 гривень.

Приватних осіб проходити його не зобов'язують.

- Для того треба, щоб назбиралася група не менше 14 осіб, - додає Григоренко. - Година водіння на авто під керівництвом інструктора коштує від 20 гривень.

Авто двічі в рік має проходити техогляд на станціях техобслуговування.

- Краще це робити навесні та восени, при переході на інші природні умови, - пояснює старший інспектор з адміністративної практики обласної ДАІ Олег Кулик.

Більшість аварій трапляється через несправність гальмівної системи, рульового керування та режимів швидкості автівок.

- Якщо водійський стаж менше двох років, то не можна розганяти авто більше, ніж на 70 кілометрів за годину, - говорить Кулик.


 

З узбіч приберуть вінки


Торік у грудні на спільній колегії департаменту ДАІ та Укравтодору вирішили прибрати з узбіч доріг пам'ятники та вінки.

- Нині вздовж доріг області до 4 тисяч різних ритуальних об'єктів - вінків, пам'ятників, обелісків. Щороку їх кількість збільшується. Так скоро дороги можуть перетворитися на суцільне кладовище, - каже заступник начальника обласної служби автодоріг Олексій Чернюк, 58 років. - Коли людина помирає в лікарні чи тоне у водоймі, там же пам'ятників не ставлять. Для того є цвинтар. Ми пояснюємо це людям. Але більшість родичів загиблих не згоджуються на прибирання пам'ятників. Ми знімаємо лише старі вінки, за якими вже ніхто не доглядає.

З початку цього року дорожники прибрали до 300 вінків.

- Такі об'єкти психологічно впливають на водіїв і відволікають їх від дороги, - вважає Чернюк. - А нам заважають упорядковувати узбіччя. Приміром, косити траву в таких ділянках працівники змушені вручну.

 
             
     

На трасі Київ-Харків загинуло 11 людей

Найбільше аварій на Полтавщині стається на ділянках доріг по трасі Київ-Харків - у містах Пирятин, Хорол, Лубни, поворот на село Вишняки Хорольського району. Там за останні 3 роки сталися 79 дорожно-транспортних пригод. У них загинуло 11 людей. На відрізку шляху Полтава-Олександрія поблизу села Бутенки Полтавського району сталося 22 аварії. А дорогу з селища Опішні на селище Котельва, де проходить траса Суми-Полтава, називають розритою могилою. Там трапилося 15 дорожніх пригод.

Серед міських найнебезпечнішими вважають дороги в Полтаві, Кременчуці та Миргороді.

Найбільше аварій у Полтаві трапляється на перехрестях площ Сінна - Зигіна, вулиць Фрунзе - Київське шосе, М. Бірюзова - Тевелєва, Великотирнівська - Половки.

- Там комунальники встановлюють необхідні дорожні знаки, світлофори, лежачих поліцейських, якісне покриття та дорожню розмітку, - пояснює старший інспектор міської ДАІ Руслан Борщ. - На цих ділянках посилено контроль нарядами дорожно-патрульної служби.

 

   











УВАГА! Публікації розділу "Моніторинг ЗМІ" не обов'язково збігаються з точкою зору редакції сайту "Православіє в Україні", а є відбиттям суспільних подій і думок з метою поліпшення взаєморозуміння та зв'язків між Церквою й суспільством. Статті подаються в редакції першоджерела.