УКР РУС  


 Головна > Публікації > Моніторинг ЗМІ  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 98 відвідувачів

Теги
діаспора молодь Ющенко Митрополит Володимир (Сабодан) шляхи єднання церква та політика комуністи та Церква вибори українська християнська культура церковна журналістика Вселенський Патріархат Священний Синод УПЦ педагогіка Церква і політика постать у Церкві автокефалія 1020-річчя Хрещення Русі монастирі та храми України іконопис Києво-Печерська Лавра Католицька Церква Приїзд Патріарха Кирила в Україну УПЦ КП милосердя Церква і влада Археологія та реставрація розкол в Україні церква і суспільство Доброчинність забобони краєзнавство Мазепа Предстоятелі Помісних Церков Патріарх Алексій II Церква і медицина УГКЦ конфлікти Голодомор Президент Віктор Ющенко секти






Рейтинг@Mail.ru






«Газета.ua» (Україна): Кількість аварій зменшилася майже вдвічі



«Газета.ua» (Україна), 12.03.2009

 

 

Протягом перших двох місяців цього року на Полтавщині сталося 108 аварій, у яких постраждали люди. Це на 41% менше за аналогічний період минулого року. ДАІ пояснюює це підняттям штрафів.

Нові розміри штрафів для водіїв та працівників служби доріг ввели торік у листопаді. Їх збільшили в 10-15 разів.

- Тепер водії вже значно пильніші на дорозі й рідко вилітають на величезній швидкості на зустрічну смугу руху. А так стається найбільше аварій із лобовим зіткненням авто, - каже старший інспектор обласної ДАІ Іван Тумко.

Найвищі штрафи за керування авто в нетверезому стані. Тепер п'яні водії мають платити 2,5-3,4 тис. грн.

- Штрафи просто бєшені. Я даже почав правила заново перечитувати, бо не дай Боже десь попадуся, - каже водій із Миргорода 32-річний Володимир Остапенко.

Поганий стан доріг теж сприяє аварії.

- На наших дорогах повно ям і  вибоїн, немає відповідних знаків, пішохідних огороджень, нечітка дорожня розмітка, - продовжує Тумко. - Якщо інспектор ДАІ бачить, що на дорозі відсутній якийсь дорожній знак, то накладає штраф на 1020 гривень на начальника або головного інженера місцевого райавтодору. А раніше стягували лише 65,8 гривні. Через такі штрафи з дорожніх організацій почали розбігатися керівники. Бо той знак ще треба придбати, а фінансування бракує.

Більшість ДТП трапляється на ділянках із двостороннім рухом.

Торік на Полтавщині реконструювали дві ділянки доріг.

- П'ятнадцять кілометрів дороги в Лубенському районі перевели на дорогу з одностороннім рухом, - веде далі Тумко. - Часті зіткнення були на перетині трьох напрямків біля автостанції в Решетилівці на трасі Київ-Харків. Ми поставили там бар'єрну огорожу на розподільній смузі дороги - розбили транспортні потоки. Із того часу аварій там ще не було.

2007-го навколо Великої Кручі Пирятинського району побудували об'їзну дорогу. Через село проходила траса Київ-Харків. Раніше там траплялося до шести дорожньо-транспортних пригод у рік. Тепер їх поменшало втричі.

- Це ділянка міжнародного значення. Її побудували за державною програмою, - розповідає сільський голова Людмила Павелко. - Перед населеним пунктом водії мають знижувати швидкість. Але на знаки багато не реагували. Кілька років тому перекинулось авто із делегацією з Дніпропетровська. Вони їхали до Києва.

На узбіччях доріг у селах ставлять хрести та каплиці. Вони оберігають дороги від аварій.

При в'їзді в Поділ Великобагачанського району два роки тому поставили дерев'яний хрест.

У селі переконані, що їхня дорога стоїть на людських кістках. Її побудували полонені у війну німці. Багато з них там загинули.

- Наше село стоїть на трасі Київ-Харків. Раніше щороку ставалося 4-5 аварій, - розповідає секретар сільради Галина Балашова. - В позаминулому році поставили cосновий хрест на пагорбі. Так його почало підмивати дощем. У минулому році довелося поставити міцніший - з дуба, з металевим стержнем. Його забетонували і обклали камінням. З того часу аварій удвічі поменшало.

У селі Млини Лохвицького району торік восени поставили дерев'яну каплицю з іконами. На місцевому мосту щороку траплялося більше 10 аварій.

- Він уже давно аварійний, а коштів на його реконструкцію немає, - скаржиться голова Гирявоісковецької сільради, до якої належать Млини, 50-річний Микола Безпалько. - Як нічого не помагає, надіємось на Бога. Поставили капличку, та фізику ніхто не обдурить - міст стоїть упоперек дороги.

Раніше за 20 м від мосту був Михайлівський храм. Під ним були похоронені мощі святих. За часів Хрущова його зруйнували. 2004-го в Млинах розбився й згорів автомобіль. У ньому їхали троє хлопців. Авто врізалося в автобус, що стояв на узбіччі. Автобус згорів, пасажири не постраждали.

У Полтаві 14 автошкіл. У них водії з посвідченнями можуть додатково повчитися правил та водіння авто.

- Водії автобаз держпідприємств мають один раз у два роки обов'язково проходити навчання з правил дорожнього руху, - розказує Валерій Григоренко, заступник директора автошколи в селі Крутий Берег під Полтавою. - П'ять днів такого навчання коштує 85 гривень.

Приватних осіб проходити його не зобов'язують.

- Для того треба, щоб назбиралася група не менше 14 осіб, - додає Григоренко. - Година водіння на авто під керівництвом інструктора коштує від 20 гривень.

Авто двічі в рік має проходити техогляд на станціях техобслуговування.

- Краще це робити навесні та восени, при переході на інші природні умови, - пояснює старший інспектор з адміністративної практики обласної ДАІ Олег Кулик.

Більшість аварій трапляється через несправність гальмівної системи, рульового керування та режимів швидкості автівок.

- Якщо водійський стаж менше двох років, то не можна розганяти авто більше, ніж на 70 кілометрів за годину, - говорить Кулик.


 

З узбіч приберуть вінки


Торік у грудні на спільній колегії департаменту ДАІ та Укравтодору вирішили прибрати з узбіч доріг пам'ятники та вінки.

- Нині вздовж доріг області до 4 тисяч різних ритуальних об'єктів - вінків, пам'ятників, обелісків. Щороку їх кількість збільшується. Так скоро дороги можуть перетворитися на суцільне кладовище, - каже заступник начальника обласної служби автодоріг Олексій Чернюк, 58 років. - Коли людина помирає в лікарні чи тоне у водоймі, там же пам'ятників не ставлять. Для того є цвинтар. Ми пояснюємо це людям. Але більшість родичів загиблих не згоджуються на прибирання пам'ятників. Ми знімаємо лише старі вінки, за якими вже ніхто не доглядає.

З початку цього року дорожники прибрали до 300 вінків.

- Такі об'єкти психологічно впливають на водіїв і відволікають їх від дороги, - вважає Чернюк. - А нам заважають упорядковувати узбіччя. Приміром, косити траву в таких ділянках працівники змушені вручну.

 
             
     

На трасі Київ-Харків загинуло 11 людей

Найбільше аварій на Полтавщині стається на ділянках доріг по трасі Київ-Харків - у містах Пирятин, Хорол, Лубни, поворот на село Вишняки Хорольського району. Там за останні 3 роки сталися 79 дорожно-транспортних пригод. У них загинуло 11 людей. На відрізку шляху Полтава-Олександрія поблизу села Бутенки Полтавського району сталося 22 аварії. А дорогу з селища Опішні на селище Котельва, де проходить траса Суми-Полтава, називають розритою могилою. Там трапилося 15 дорожніх пригод.

Серед міських найнебезпечнішими вважають дороги в Полтаві, Кременчуці та Миргороді.

Найбільше аварій у Полтаві трапляється на перехрестях площ Сінна - Зигіна, вулиць Фрунзе - Київське шосе, М. Бірюзова - Тевелєва, Великотирнівська - Половки.

- Там комунальники встановлюють необхідні дорожні знаки, світлофори, лежачих поліцейських, якісне покриття та дорожню розмітку, - пояснює старший інспектор міської ДАІ Руслан Борщ. - На цих ділянках посилено контроль нарядами дорожно-патрульної служби.

 

   











УВАГА! Публікації розділу "Моніторинг ЗМІ" не обов'язково збігаються з точкою зору редакції сайту "Православіє в Україні", а є відбиттям суспільних подій і думок з метою поліпшення взаєморозуміння та зв'язків між Церквою й суспільством. Статті подаються в редакції першоджерела.