УКР РУС  


 Головна > Публікації > Моніторинг ЗМІ  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 71 відвідувачів

Теги
УПЦ КП Церква і медицина конфлікти Президент Віктор Ющенко вибори забобони Приїзд Патріарха Кирила в Україну розкол в Україні церковна журналістика УГКЦ комуністи та Церква Доброчинність автокефалія Католицька Церква постать у Церкві секти педагогіка Археологія та реставрація краєзнавство Вселенський Патріархат церква і суспільство милосердя Патріарх Алексій II іконопис Ющенко українська християнська культура Голодомор діаспора Священний Синод УПЦ Церква і політика шляхи єднання Церква і влада Мазепа монастирі та храми України Предстоятелі Помісних Церков молодь 1020-річчя Хрещення Русі церква та політика Києво-Печерська Лавра Митрополит Володимир (Сабодан)






Рейтинг@Mail.ru






«Кременчуцька панорама» (Полтавська обл.): Хто став спонсором реклами Бога?



«Кременчуцька панорама» (Полтавська обл.), Лариса Гориславець, 26/03/2009

 

Упродовж місяця кременчужани бачили дивну рекламу: у ліфтах та на вул.  60 років Жовтня з'явилося оголошення: «Звернися до Бога Всемогутнього». А поруч  - контактний телефон. «Кременчуцька Панорама» зателефонувала до «небесної канцелярії». Усі подробиці нам розповів ініціатор проекту, пастор християнської помісної церкви «Перемога» Владислав Лугін.
- Ідея розмістити такі оголошення належить релігійній громаді християнської помісної церкви «Перемога». Це не реклама нашої церкви, ми поставили собі іншу мету  - щоб люди звернулися до Бога та знайшли підтримку. Нам байдуже, прийдуть нові прихожани до нашої церкви чи до будь-якої іншої, головне, щоб серця людей прагнули до Бога і знайшли спокій.
- Хто фінансував встановлення біг-борда і взагалі всю інформаційну кампанію лінії довіри?
- Будь-яка церква існує за рахунок своїх прихожан, у нас - близько 40 осіб. Коштів витрачено не так вже й багато - біг-борд коштував 1000 грн. Дехто з членів нашої церкви займається бізнесом і зокрема допоміг у фінансуванні реклами лінії довіри  - молитовної лінії.
- Чому вирішено розмістити рекламу саме зараз?
- Нині для багатьох настали складні часи, тому ми вирішили якось підтримати людей і підказати їм вірний шлях. Це не комерційна реклама, швидше, різновид соціальної.
- І все-таки на біг-борді та в оголошенні вказані саме контакти Вашої церкви.
- Наша організація не нова, церкві  - 6 років. Ми служимо в лікарнях, у колонії для неповнолітніх, у виправній колонії, допомагаємо безпритульним.
- Із ким спілкувалися кременчужани, які телефонували Вам?
- За місяць надійшло кілька десятків дзвінків. Спілкувалися безпосередньо зі мною. Дехто просто просив помолитися за себе чи за хвору дитину, наприклад. А якщо людина бажала поговорити, вилити душу, то ми починали відверту розмову. 

   












УВАГА! Публікації розділу "Моніторинг ЗМІ" не обов'язково збігаються з точкою зору редакції сайту "Православіє в Україні", а є відбиттям суспільних подій і думок з метою поліпшення взаєморозуміння та зв'язків між Церквою й суспільством. Статті подаються в редакції першоджерела.