УКР РУС  


 Головна > Публікації > Моніторинг ЗМІ  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 85 відвідувачів

Теги
іконопис УГКЦ краєзнавство церква і суспільство Митрополит Володимир (Сабодан) УПЦ КП комуністи та Церква церковна журналістика Церква і політика Доброчинність Києво-Печерська Лавра автокефалія милосердя шляхи єднання секти Священний Синод УПЦ Церква і медицина Церква і влада Голодомор діаспора Археологія та реставрація 1020-річчя Хрещення Русі Ющенко Вселенський Патріархат Католицька Церква педагогіка молодь українська християнська культура Патріарх Алексій II забобони монастирі та храми України церква та політика Предстоятелі Помісних Церков вибори Президент Віктор Ющенко Приїзд Патріарха Кирила в Україну розкол в Україні конфлікти Мазепа постать у Церкві






Рейтинг@Mail.ru






«Кременчуцька панорама» (Полтавська обл.): Хто став спонсором реклами Бога?



«Кременчуцька панорама» (Полтавська обл.), Лариса Гориславець, 26/03/2009

 

Упродовж місяця кременчужани бачили дивну рекламу: у ліфтах та на вул.  60 років Жовтня з'явилося оголошення: «Звернися до Бога Всемогутнього». А поруч  - контактний телефон. «Кременчуцька Панорама» зателефонувала до «небесної канцелярії». Усі подробиці нам розповів ініціатор проекту, пастор християнської помісної церкви «Перемога» Владислав Лугін.
- Ідея розмістити такі оголошення належить релігійній громаді християнської помісної церкви «Перемога». Це не реклама нашої церкви, ми поставили собі іншу мету  - щоб люди звернулися до Бога та знайшли підтримку. Нам байдуже, прийдуть нові прихожани до нашої церкви чи до будь-якої іншої, головне, щоб серця людей прагнули до Бога і знайшли спокій.
- Хто фінансував встановлення біг-борда і взагалі всю інформаційну кампанію лінії довіри?
- Будь-яка церква існує за рахунок своїх прихожан, у нас - близько 40 осіб. Коштів витрачено не так вже й багато - біг-борд коштував 1000 грн. Дехто з членів нашої церкви займається бізнесом і зокрема допоміг у фінансуванні реклами лінії довіри  - молитовної лінії.
- Чому вирішено розмістити рекламу саме зараз?
- Нині для багатьох настали складні часи, тому ми вирішили якось підтримати людей і підказати їм вірний шлях. Це не комерційна реклама, швидше, різновид соціальної.
- І все-таки на біг-борді та в оголошенні вказані саме контакти Вашої церкви.
- Наша організація не нова, церкві  - 6 років. Ми служимо в лікарнях, у колонії для неповнолітніх, у виправній колонії, допомагаємо безпритульним.
- Із ким спілкувалися кременчужани, які телефонували Вам?
- За місяць надійшло кілька десятків дзвінків. Спілкувалися безпосередньо зі мною. Дехто просто просив помолитися за себе чи за хвору дитину, наприклад. А якщо людина бажала поговорити, вилити душу, то ми починали відверту розмову. 

   












УВАГА! Публікації розділу "Моніторинг ЗМІ" не обов'язково збігаються з точкою зору редакції сайту "Православіє в Україні", а є відбиттям суспільних подій і думок з метою поліпшення взаєморозуміння та зв'язків між Церквою й суспільством. Статті подаються в редакції першоджерела.