ВЕЛИКОБРИТАНІЯ. Уряд наполягає на налагодженні партнерства між навчальними закладами різних релігій | Православіє в Україні :: Інтернет-видання УПЦ

           
УКР РУС  


 Головна > Українські новини > > По регіонах > Європа  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 66 відвідувачів

Теги
церква і суспільство Києво-Печерська Лавра Вселенський Патріархат УГКЦ Патріарх Алексій II постать у Церкві Предстоятелі Помісних Церков Католицька Церква Церква і медицина церковна журналістика Митрополит Володимир (Сабодан) Мазепа конфлікти педагогіка іконопис Ющенко шляхи єднання Церква і влада розкол в Україні Археологія та реставрація молодь комуністи та Церква Президент Віктор Ющенко УПЦ КП секти 1020-річчя Хрещення Русі забобони Священний Синод УПЦ діаспора Церква і політика краєзнавство українська християнська культура автокефалія Приїзд Патріарха Кирила в Україну монастирі та храми України вибори Доброчинність церква та політика Голодомор милосердя






Рейтинг@Mail.ru






ВЕЛИКОБРИТАНІЯ. Уряд наполягає на налагодженні партнерства між навчальними закладами різних релігій

  11 June 2007



Відповідно до закону, який був прийнятий у 2006 році й набирає чинності з 1 вересня цього року, всі школи в Англії й Уельсі мають сприяти взаєморозумінню й зближенню різних расових і релігійних груп у країні. У державних школах за результатами в цій сфері стежитиме група спостерігачів з контролю освітніх стандартів (Ofsted).
«Якщо релігійні школи встановлять партнерські стосунки, то учні зможуть розповідати один одному про свою релігію й краще розумітимуть один одного, - заявив Міністр освіти Джим Найт, виступаючи на щорічній конференції Національної асоціації викладачів-методистів.
Остаточні вказівки щодо реалізації плану будуть складені в липні. Існуючі норми вказують: «Кожна школа, поза залежністю від складу учнів або місця розташування, має готувати дітей і підлітків до життя й роботи в країні, що відрізняє культурне, релігійне, етнічне й соціально-економічне різноманіття».
Хоча деякі викладачі критично поставилися до ініціативи щодо впровадження бюрократичного контролю над тією сферою, в якій школи вже й так досягли чималих успіхів, представники конфесіональних шкіл загалом позитивно відреагували на ініціативу влади.
ENI/Благовіст-інфо