УКР РУС  


 Головна > Українські новини > По єпархіях > Київська  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 55 відвідувачів

Теги
церква і суспільство Доброчинність Митрополит Володимир (Сабодан) розкол в Україні комуністи та Церква Приїзд Патріарха Кирила в Україну постать у Церкві автокефалія Голодомор вибори Президент Віктор Ющенко Церква і медицина молодь шляхи єднання милосердя Ющенко Предстоятелі Помісних Церков УГКЦ педагогіка монастирі та храми України Церква і політика Києво-Печерська Лавра секти Вселенський Патріархат Церква і влада Археологія та реставрація церковна журналістика краєзнавство іконопис Мазепа УПЦ КП Патріарх Алексій II забобони Католицька Церква 1020-річчя Хрещення Русі українська християнська культура Священний Синод УПЦ конфлікти діаспора церква та політика






Рейтинг@Mail.ru






КИЇВ. Священик Петро Зуєв назвав серйозним випробуванням хворобу Предстоятеля Еладської Церкви

  24 жовтня 2007



Київський священик Петро Зуєв, коментуючи інтернет-виданню «Помісність» стан справ у Еладській Церкві у зв'язку із хворобою Предстоятеля цієї Церкви Блаженнішого архієпископа Христодула, назвав цю хворобу «серйозним випробуванням».

«Суттєвими елементами курсу, який здійснює владика Христодул, - пише о.П.Зуєв, - є два моменти: це незалежна позиція Церкви у грецькій державі та остаточне формування Еладської Церкви в якості автокефальної (позбавлення залежності від Константинополю та скасування синодальної системи). Обидва питання - складні та неоднозначні». Таким чином священик застерігає аналітиків від спрощених висновків.

«Антизахідний настрій та політична активність глави Еладської Церкви викликали певне нерозуміння у грецьких політиків, що з ентузіазмом сприймають вступ Греції до Євросоюзу. Однак Блаженнішого Христодула можна зрозуміти з пастирської точки зору - моральний стан та релігійність суспільства у Греції вигідно відрізняються від Західної Європи» - продовжує Зуєв. Скасування ж синодальної системи він вважає природним явищем, тому що синодальна система не відповідає церковному канонічному переданню.

Свящ. П.Зуєв також радить не перебільшувати непорозумінь між Афінами та Константинополем: «Для грецької свідомості характерно розглядати автокефалію з технічного боку. Якщо в нашій свідомості автокефалія, так би мовити, розділяє християн на „окремі" культурно-національні світи, то греки не схильні до її абсолютизації. Психологічно, для грецької свідомості Православні Помісні Церкви в Греції, Єрусалимі, Олександрії або Константинополі - це єдиний церковний організм, символом якого є глава Константинопольський Патріарх. Зверніть увагу, на сайті Єрусалимського патріархату зазначено: „Грецька Православна Церква в Єрусалимі"».

Помісність