Православна Церква відзначає свято Обрізання Господнього | Православіє в Україні :: Інтернет-видання УПЦ

           
УКР РУС  


 Головна > Українські новини > Церковні хроніки  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 73 відвідувачів

Теги
Вселенський Патріархат шляхи єднання діаспора Приїзд Патріарха Кирила в Україну Церква і політика 1020-річчя Хрещення Русі вибори краєзнавство автокефалія українська християнська культура постать у Церкві розкол в Україні Голодомор милосердя Митрополит Володимир (Сабодан) Києво-Печерська Лавра Предстоятелі Помісних Церков Церква і медицина церква і суспільство секти Патріарх Алексій II педагогіка комуністи та Церква УГКЦ Священний Синод УПЦ забобони Президент Віктор Ющенко монастирі та храми України молодь церква та політика Археологія та реставрація іконопис Католицька Церква Ющенко УПЦ КП Церква і влада Мазепа Доброчинність церковна журналістика конфлікти






Рейтинг@Mail.ru






Православна Церква відзначає свято Обрізання Господнього

  14 січня 2010



14 січня за новим стилем Православна Церква святкує Обрізання Іісуса Христа. Це свято нагадує історичну подію, що сталася на восьмий день після народження Іісуса, згідно із законом Мойсея.

Чому цьому факту приділяється особлива увага?

По-перше, таким чином ще раз наголошується, що Бог став справжньою людиною, чоловіком по плоті, а не примарою чи безплотним духом, як вчили єретики. По-друге, обрізання для юдеїв було знаком приналежності до богообраного народу. Тому Пресвята Діва Марія та Йосиф Обручник принесли немовля до храму, як того вимагав закон. Отже, щоб визволити підзаконних, Сам законоположник Господь стає поруч із підзаконними. Бо Христос прийшов не зруйнувати Закон, а виконати його. По-третє, обрізання було прообразом Хрещення, даного людям з пришестям Сина Божого.

За християнських часів обрізання тілесне замінило вже обрізання духовне. Про це свідчить апостол Павел, коли говорить, що у Христі ми «обрізані нерукотворним обрізанням, стягненням гріховного тіла плоті, обрізанням Христовим» (Кол. 2,11). Новозавітнє обрізання - хрещення, повинно бути обрізанням наших гріхів і вад. Воно є обрізанням духовним, слідством якого є живе і безперестанне спілкування з Богом.