УКР РУС  


 Головна > Українські новини > По єпархіях > Київська  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 273 відвідувачів

Теги
секти церква і суспільство 1020-річчя Хрещення Русі церковна журналістика Митрополит Володимир (Сабодан) Церква і політика шляхи єднання милосердя Президент Віктор Ющенко краєзнавство Доброчинність Мазепа автокефалія іконопис вибори Церква і медицина Києво-Печерська Лавра конфлікти Предстоятелі Помісних Церков Вселенський Патріархат Археологія та реставрація забобони УГКЦ церква та політика діаспора українська християнська культура УПЦ КП педагогіка Священний Синод УПЦ Патріарх Алексій II Католицька Церква Церква і влада молодь Ющенко постать у Церкві Голодомор Приїзд Патріарха Кирила в Україну розкол в Україні комуністи та Церква монастирі та храми України






Рейтинг@Mail.ru






КИЇВ. Блаженнійший Митрополит Володимир: «Ідея «єдиної помісної Церкви» — це плід романтичного сприйняття дійсності»

  24 вересня 2008



В інтерв'ю газеті «Столичні новини» Блаженнійший Митрополит Володимир висловив свою думку з приводу питань, які найбільше хвилюють українців. Стосовно проблеми створення єдиної помісної Церкви в Україні Предстоятель визначив кілька варіантів розвитку подій, які найчастіше  розглядаються в політичному середовищі: «Одні вважають, що «єдина Церква» повинна об'єднати в собі канонічну УПЦ і дві неканонічні церковні групи: самопроголошені Київський Патріархат й Українську Автокефальну Православну Церкву. Інші переконані, що «помісна» Церква повинна включити в себе також Українську Греко-Католицьку Церкву». Думка ж Блаженнійшого однозначна: «Ідея «єдиної помісної Церкви» - це плід романтичного сприйняття дійсності».

Відзначаючи незаперечну церковну цінність єдності, Предстоятель акцентує увагу на тому, що на даний момент «сучасна політична еліта недостатньо компетентна в релігійних питаннях і не здатна створити моделі подолання розколу, які були б прийнятні для Церкви», і «зводити питання розколу до питання статусу Української Церкви було б недозволенним спрощенням».

Митрополит Київський і всієї України підводить підсумок: «Автокефалія не може розглядатися сьогодні як спосіб об'єднання. Необхідно спочатку вийти з канонічної кризи, переборовши розкол, а вже потім повернутися до питання про канонічний статус Української Церкви», а «політики, що бажають у найкоротші історичні строки впровадити автокефалію, можуть тільки нашкодити справі консолідації».