УКР РУС  


 Головна > Українські новини > > По регіонах > Європа  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 58 відвідувачів

Теги
УГКЦ діаспора розкол в Україні церква та політика іконопис Мазепа вибори українська християнська культура Києво-Печерська Лавра Президент Віктор Ющенко педагогіка Церква і політика постать у Церкві милосердя 1020-річчя Хрещення Русі церковна журналістика Митрополит Володимир (Сабодан) Приїзд Патріарха Кирила в Україну Священний Синод УПЦ монастирі та храми України Доброчинність краєзнавство Голодомор забобони Церква і влада секти Предстоятелі Помісних Церков Патріарх Алексій II шляхи єднання церква і суспільство Археологія та реставрація молодь комуністи та Церква Церква і медицина конфлікти Ющенко Католицька Церква Вселенський Патріархат автокефалія УПЦ КП






Рейтинг@Mail.ru






УГОРЩИНА. Учені припускають, що у знайденій у місті Естергомі в 30-ті роки фресці частина композиції написана рукою Сандро Ботічеллі

  12 June 2007



Про це оголосило Міністерство освіти й культури Угорщини. Місто Естергом - центр Католицької Церкви в Угорщині, місце розташування найбільшого собору країни й церковної скарбниці. Сама фреска, на якій зображені у вигляді жіночих фігур чотири основні чесноти - мудрість, терпимість, сміливість і справедливість, була знайдена в 30-х роках минулого сторіччя й входить у композицію з чотирьох картин. Роботи з реставрації настінного живопису зруйнованого замка ведуться з 2000 року, і тільки тепер голова реставраційної комісії припустив, що одна з чеснот (а саме терпимість) написана великим майстром.
На думку одного з експертів, Жужанни Вієрдел, багато характеристик зображеної фігури нагадують картину «Народження Венери», написану в 1486 році (тобто приблизно через 20 років після угорської фрески). Якщо буде доведено, що чеснота написана саме Ботічеллі, то виявиться, що ця фреска - найбільш рання незалежна робота Ботічеллі.
Фреску в Естергомі відкриють для публіки приблизно через рік.

Очевидно, свого часу фреску замовив архієпископ Яноус Вітез, якому й належав замок. Він очолював Угорську Католицьку Церкву з 1465-го по 1472 рік і був у добрих стосунках з багатьма італійськими художниками. Оформити свій робочий кабінет він попросив майстерню Філіппо Ліппі, в якій на той час навчався Ботічеллі. Крім того, результати дослідження флорентійських архівів засвідчили, що в житті Ботічеллі був період, коли він перебував поза Італією, і про цей час нічого не відомо. Сандро Ботічеллі працював під покровительством Медічі; найвідоміші його роботи знаходяться у Сікстинській капелі Рима.
MIGnews.com