УКР РУС  


 Головна > Українські новини > По єпархіях > Київська  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 63 відвідувачів

Теги
церковна журналістика розкол в Україні Голодомор Президент Віктор Ющенко Священний Синод УПЦ Патріарх Алексій II УГКЦ забобони Мазепа УПЦ КП Ющенко Церква і медицина церква та політика іконопис Предстоятелі Помісних Церков секти постать у Церкві конфлікти Приїзд Патріарха Кирила в Україну Митрополит Володимир (Сабодан) Церква і влада церква і суспільство Києво-Печерська Лавра Церква і політика автокефалія Доброчинність українська християнська культура педагогіка краєзнавство милосердя вибори Католицька Церква шляхи єднання Вселенський Патріархат комуністи та Церква 1020-річчя Хрещення Русі Археологія та реставрація молодь монастирі та храми України діаспора






Рейтинг@Mail.ru






КИЇВ. Православна Церква вшановує пам’ять святих апостолів Петра і Павла

  12 July 2007



В усіх православних храмах цього дня звершувалися урочисті богослужіння.

Відзначаючи цей день, Церква оспівує образ грішників, що виправляються: в апостолі Петрі - того, хто відрікся від Господа, та розкаявся, в апостолі Павлі - того, хто противився проповіді Господній, але згодом сам увіровав.

Петро - один із перших учнів Христа. До того, Господь покликав його за Собою, святий апостол був простим рибалкою. Він залишив свій дім і сім'ю та пішов за Христом. За його твердість Ісус нарік йому ім'я Петро, що означає «камінь».

Апостол Павло до навернення у християнство ненавидів Церкву й жорстоко переслідував християн. Та коли розкаявся, почав вести праведне життя, проповідувати й творити дива.

 Різне їх апостольське служіння. Петро стал символом церковної ієрархії з її впорядкованістю та дисципліною, а Павло - символом «вільного» християнства, що живе за духом, а не буквою канонів і правил.

Обидва апостоли постраждали за віру Христову в один день, 67 року від різдва Христового, в Римі в часи імператора Нерона. Павло, як римський громадянин, був «усічений мечем» (тобто обезголовлений), Петро - розіп'ятий. Оскільки він вважав, що негідний бути розіп'ятим на хресті як Спаситель, його, за власним проханням, розіп'яли головою донизу.