УКР РУС  


 Головна > Українські новини > По єпархіях > Київська  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 123 відвідувачів

Теги
Церква і влада вибори Вселенський Патріархат іконопис Патріарх Алексій II постать у Церкві секти Церква і медицина Доброчинність розкол в Україні церковна журналістика діаспора забобони церква та політика Церква і політика Голодомор Католицька Церква церква і суспільство автокефалія комуністи та Церква молодь Археологія та реставрація Предстоятелі Помісних Церков конфлікти Священний Синод УПЦ українська християнська культура милосердя УГКЦ 1020-річчя Хрещення Русі Приїзд Патріарха Кирила в Україну Києво-Печерська Лавра Ющенко УПЦ КП Мазепа педагогіка монастирі та храми України Президент Віктор Ющенко Митрополит Володимир (Сабодан) краєзнавство шляхи єднання






Рейтинг@Mail.ru






КИЇВ. У Лук’янівському сквері завершується будівництво храму пам’яті жертв Голодомору

  06 жовтня 2008



У Лук'янівському сквері, що на розі вулиць Мельникова та Глибочицької, здійснюється будівництво меморіального храму пам'яті жертв Голодомору на честь святих мучениць Віри, Надії, Любові та Софії. Місце для церкви було освячено Предстоятелем Української Православної Церкви Блаженнішим Митрополитом Володимиром ще в 2002 році, але досі були значні проблеми з фінансуванням. На сьогодні вони частково вирішені адміністратором будівництва - священиком Петром Семащуком, настоятелем храму преподобного Феодора Освяченого, що на вулиці Багговутівській.

Інтернет-портал «Православіє в Україні» повідомляв про Літургію, яку було відправлено отцем Петром на цьому місці у зв'язку з тим, що знайшлися бізнесмени, які бажали б заволодіти цією ділянкою землі та відкрити тут наметовий бар. Наразі будівництво храму перебуває у фінальній стадії - залишилося закінчити деякі елементи зовнішнього оздоблення та облаштувати іконостас.

Варто зазначити, що в Лук'янівському сквері й досі стоїть погруддя комуніста Станіслава Косіора, одного з організаторів і виконавців політики фізичного й духовного геноциду українського народу, що виявився в ліквідації «українізації» і проведенні політики русифікації, організації штучного голодомору 1932-1933 років в Україні. Тому цей храм, за словами священика Петра Семащука, повинен стати основою духовного спротиву бездіяльності міської влади, яка байдуже ставиться до наявності в місті комуністичних пам'ятників і вулиць, названих на честь діячів Комуністичної партії Радянського Союзу.

Іван Верстюк, Київ