УКР РУС  


 Головна > Українські новини > По єпархіях > Київська  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 362 відвідувачів

Теги
УГКЦ Києво-Печерська Лавра монастирі та храми України краєзнавство Церква і медицина Доброчинність педагогіка церковна журналістика шляхи єднання автокефалія Патріарх Алексій II Митрополит Володимир (Сабодан) церква та політика 1020-річчя Хрещення Русі забобони Предстоятелі Помісних Церков Мазепа Церква і політика Священний Синод УПЦ Вселенський Патріархат іконопис Приїзд Патріарха Кирила в Україну Президент Віктор Ющенко постать у Церкві комуністи та Церква милосердя діаспора Археологія та реставрація Католицька Церква Голодомор розкол в Україні Ющенко УПЦ КП молодь українська християнська культура вибори конфлікти секти Церква і влада церква і суспільство






Рейтинг@Mail.ru






КИЇВ. У рамках фестивалю православного кіно «Покров» відбувся круглий стіл на тему «Соціальна реклама і кіно: перспективи розвитку»

  14 жовтня 2008



Цьогорічний фестиваль прагне привернути увагу широкої громадськості до соціальної реклами, як дієвого способу у боротьбі за моральні цінності. Організатори кінофестивалю вважають, що соціальна реклама - це прекрасна можливість комунікації з суспільством на його мові, для вирішення духовно-моральних проблем сучасності. Саме тому під час проведення кінофоруму, 13 жовтня у Синьому залі Будинку кіно, відбувся круглий стіл на тему «Соціальна реклама і кіно: перспективи розвитку».

Вели круглий стіл Гюзелла Ніколайшвілі, керівник інтернет-проекту «Соцреклама.ру», доцент кафедри публічної політики Вищої школи економіки та Олександр Акулов, генеральний директор кінофестивалю «Покров».

У його роботі взяли участь протоієрей Георгій Коваленко, прес-секретар УПЦ; Леонід Хрипливий, керівник дослідницьких проектів компанії «Український Медіа-монітор»; кандидат технічних наук та Дмитро Джангіров, директор ТРК «Київ».

У ході дискусії учасники круглого столу наголошували, що багато соціальних проблем виникає у результаті замовчування негативних сторін повсякденного життя. Нашому суспільству сьогодні більш доступна комерційна реклама, аніж пропаганда добрих справ. Теми алкоголізму, тютюнопаління, наркоманії, абортів, кинутих на призволяще дітей - це лише невелика часточка того, де соціальна реклама повинна проявити себе борцем за етичну чистоту, показувати переваги здорового способу життя.

Соціальна реклама має бути не лише корисною, але ще й якісною та цікавою. Проте тут постає проблема її ефективності, тобто розміру охоплення аудиторії.

Професіонал-аналітик Леонід Хрипливий досить предметно розповів про те як не треба проводити соціальні рекламні компанії, при цьому навівши красномовні приклади. Він порівняв ефективність реклами алкоголю і тютюну з найуспішнішими соціальними проектами.

Так, скандально відома сектантська рекламна компанія 2007 року «Відчуй силу змін», яка коштувала 215 тис. грн., досягла охоплення аудиторії у 60 відсотків, тоді коли алкогольно-тютюнові рекламні проекти зазвичай мають до 90 відсотків охоплення.

Головною причиною відсутності антиреклами шкідливих звичок є брак коштів. За словами того ж Леоніда Хрипливого, вартість розміщення реклами на рекламному щиті у Києві складає більше 650 доларів. Тобто, коли йдеться про серйозний рекламний проект, то маємо справу вже з десятками тисяч умовних одиниць.  

Учасники обговорення погодилися, що найбільш дієвою соціальна реклама буде поблизу навчальних закладів, причому впроваджувати її необхідно комплексно. Це означає залучення відео-, аудіо-, зовнішньої реклами та інтернету.

Під час круглого столу було вирішено заснувати агентство соціальної реклами при кінофестивалі «Покров», яке самостійно займатиметься соціальною рекламою і відбиратиме для реалізації нові соціально налаштовані інформаційні проекти. На наступному фестивалі православного кіно у Києві планується провести спеціальний конкурс соціальної реклами.   

 

Олег Карпенко, Київ