КИЇВ. У рамках фестивалю православного кіно «Покров» відбувся круглий стіл на тему «Соціальна реклама і кіно: перспективи розвитку» | Православіє в Україні :: Інтернет-видання УПЦ

           
УКР РУС  


 Головна > Українські новини > По єпархіях > Київська  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 103 відвідувачів

Теги
Вселенський Патріархат діаспора церква та політика секти церква і суспільство постать у Церкві Патріарх Алексій II УПЦ КП Церква і політика Києво-Печерська Лавра 1020-річчя Хрещення Русі шляхи єднання Священний Синод УПЦ Мазепа Ющенко Церква і медицина Церква і влада Голодомор Приїзд Патріарха Кирила в Україну монастирі та храми України УГКЦ забобони розкол в Україні вибори Митрополит Володимир (Сабодан) Католицька Церква педагогіка молодь автокефалія українська християнська культура Доброчинність Предстоятелі Помісних Церков конфлікти комуністи та Церква Президент Віктор Ющенко милосердя іконопис краєзнавство церковна журналістика Археологія та реставрація






Рейтинг@Mail.ru






КИЇВ. У рамках фестивалю православного кіно «Покров» відбувся круглий стіл на тему «Соціальна реклама і кіно: перспективи розвитку»

  14 жовтня 2008



Цьогорічний фестиваль прагне привернути увагу широкої громадськості до соціальної реклами, як дієвого способу у боротьбі за моральні цінності. Організатори кінофестивалю вважають, що соціальна реклама - це прекрасна можливість комунікації з суспільством на його мові, для вирішення духовно-моральних проблем сучасності. Саме тому під час проведення кінофоруму, 13 жовтня у Синьому залі Будинку кіно, відбувся круглий стіл на тему «Соціальна реклама і кіно: перспективи розвитку».

Вели круглий стіл Гюзелла Ніколайшвілі, керівник інтернет-проекту «Соцреклама.ру», доцент кафедри публічної політики Вищої школи економіки та Олександр Акулов, генеральний директор кінофестивалю «Покров».

У його роботі взяли участь протоієрей Георгій Коваленко, прес-секретар УПЦ; Леонід Хрипливий, керівник дослідницьких проектів компанії «Український Медіа-монітор»; кандидат технічних наук та Дмитро Джангіров, директор ТРК «Київ».

У ході дискусії учасники круглого столу наголошували, що багато соціальних проблем виникає у результаті замовчування негативних сторін повсякденного життя. Нашому суспільству сьогодні більш доступна комерційна реклама, аніж пропаганда добрих справ. Теми алкоголізму, тютюнопаління, наркоманії, абортів, кинутих на призволяще дітей - це лише невелика часточка того, де соціальна реклама повинна проявити себе борцем за етичну чистоту, показувати переваги здорового способу життя.

Соціальна реклама має бути не лише корисною, але ще й якісною та цікавою. Проте тут постає проблема її ефективності, тобто розміру охоплення аудиторії.

Професіонал-аналітик Леонід Хрипливий досить предметно розповів про те як не треба проводити соціальні рекламні компанії, при цьому навівши красномовні приклади. Він порівняв ефективність реклами алкоголю і тютюну з найуспішнішими соціальними проектами.

Так, скандально відома сектантська рекламна компанія 2007 року «Відчуй силу змін», яка коштувала 215 тис. грн., досягла охоплення аудиторії у 60 відсотків, тоді коли алкогольно-тютюнові рекламні проекти зазвичай мають до 90 відсотків охоплення.

Головною причиною відсутності антиреклами шкідливих звичок є брак коштів. За словами того ж Леоніда Хрипливого, вартість розміщення реклами на рекламному щиті у Києві складає більше 650 доларів. Тобто, коли йдеться про серйозний рекламний проект, то маємо справу вже з десятками тисяч умовних одиниць.  

Учасники обговорення погодилися, що найбільш дієвою соціальна реклама буде поблизу навчальних закладів, причому впроваджувати її необхідно комплексно. Це означає залучення відео-, аудіо-, зовнішньої реклами та інтернету.

Під час круглого столу було вирішено заснувати агентство соціальної реклами при кінофестивалі «Покров», яке самостійно займатиметься соціальною рекламою і відбиратиме для реалізації нові соціально налаштовані інформаційні проекти. На наступному фестивалі православного кіно у Києві планується провести спеціальний конкурс соціальної реклами.   

 

Олег Карпенко, Київ