УКРАЇНА. Напередодні Міжнародного дня студента активізувалося обговорення Болонського процесу | Православіє в Україні :: Інтернет-видання УПЦ

           
УКР РУС  


 Головна > Українські новини > Церква і суспільство  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 134 відвідувачів

Теги
діаспора милосердя УГКЦ Ющенко УПЦ КП Патріарх Алексій II монастирі та храми України 1020-річчя Хрещення Русі Голодомор Києво-Печерська Лавра Приїзд Патріарха Кирила в Україну церковна журналістика церква та політика автокефалія Президент Віктор Ющенко шляхи єднання розкол в Україні церква і суспільство Вселенський Патріархат молодь Доброчинність вибори конфлікти іконопис українська християнська культура Католицька Церква краєзнавство Археологія та реставрація Священний Синод УПЦ Церква і влада педагогіка секти Мазепа Церква і медицина Митрополит Володимир (Сабодан) комуністи та Церква забобони Церква і політика постать у Церкві Предстоятелі Помісних Церков






Рейтинг@Mail.ru






УКРАЇНА. Напередодні Міжнародного дня студента активізувалося обговорення Болонського процесу

  14 листопада 2008



Напередодні Міжнародного дня студента, який цього року відзначають 17 листопада, в українському суспільстві ведеться активна полеміка щодо переваг та недоліків Болонського процесу - освітньої реформи на ґрунті вітчизняних ВНЗ.

Зокрема, 12 листопада колегія Міністерства освіти й науки України зібрала представників ВНЗ з різних регіонів України, щоб обговорити проблеми розвитку освітньої реформи національного масштабу. Тема заходу - «Болонський процесс після 2010: погляд студентів».

Своє бачення щодо впровадження Болонського процесу в духовних школах України висловив також ректор Ужгородської Української Богословської Академії імені святих Кирила і Мефодія протоієрей Віктор Бедь.

Зокрема представник Української Православної Церкви відзначає позитивний аспект реформи в розширенні «географії наукових досягнень» - глобалізації освіти в цілому як тенденції, під впливом якої навчальні заклади (духовні та світські), які раніше були обмежені в наданні освіти державними кордонами своєї країни, одержують можливість експортувати свої досягнення в галузі освіти й науки в інші країни. Так би мовити «інтернаціоналізувати освіту».

Разом із тим, як зазначає ректор УУБА, «реформування вищих світських навчальних закладів спонукає й вищі духовні школи реформувати свою систему в поєднанні зі збереженням багатовікового досвіду розвитку». Тому Болонський процес для них «є новітнім простором, який необхідно належним чином вивчити й подолати», адже новостворені духовні школи тільки за останнє десятиріччя одержали можливість повноцінного розвитку.

Про проблеми розвитку богословської освіти в духовних навчальних закладах УПЦ в умовах запровадження Болонського процесу в освітньому просторі України йдеться в доповіді протоієрея Віктора Бедя.