УКРАЇНА. Напередодні Міжнародного дня студента активізувалося обговорення Болонського процесу | Православіє в Україні :: Інтернет-видання УПЦ

           
УКР РУС  


 Головна > Українські новини > Церква і суспільство  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 103 відвідувачів

Теги
УГКЦ Церква і медицина церковна журналістика вибори Патріарх Алексій II 1020-річчя Хрещення Русі УПЦ КП краєзнавство Мазепа педагогіка автокефалія Києво-Печерська Лавра Церква і політика церква та політика Предстоятелі Помісних Церков конфлікти Митрополит Володимир (Сабодан) Приїзд Патріарха Кирила в Україну комуністи та Церква діаспора Ющенко шляхи єднання Вселенський Патріархат Католицька Церква Археологія та реставрація милосердя українська християнська культура іконопис Церква і влада Президент Віктор Ющенко Доброчинність забобони секти молодь Голодомор монастирі та храми України постать у Церкві розкол в Україні церква і суспільство Священний Синод УПЦ






Рейтинг@Mail.ru






УКРАЇНА. Напередодні Міжнародного дня студента активізувалося обговорення Болонського процесу

  14 листопада 2008



Напередодні Міжнародного дня студента, який цього року відзначають 17 листопада, в українському суспільстві ведеться активна полеміка щодо переваг та недоліків Болонського процесу - освітньої реформи на ґрунті вітчизняних ВНЗ.

Зокрема, 12 листопада колегія Міністерства освіти й науки України зібрала представників ВНЗ з різних регіонів України, щоб обговорити проблеми розвитку освітньої реформи національного масштабу. Тема заходу - «Болонський процесс після 2010: погляд студентів».

Своє бачення щодо впровадження Болонського процесу в духовних школах України висловив також ректор Ужгородської Української Богословської Академії імені святих Кирила і Мефодія протоієрей Віктор Бедь.

Зокрема представник Української Православної Церкви відзначає позитивний аспект реформи в розширенні «географії наукових досягнень» - глобалізації освіти в цілому як тенденції, під впливом якої навчальні заклади (духовні та світські), які раніше були обмежені в наданні освіти державними кордонами своєї країни, одержують можливість експортувати свої досягнення в галузі освіти й науки в інші країни. Так би мовити «інтернаціоналізувати освіту».

Разом із тим, як зазначає ректор УУБА, «реформування вищих світських навчальних закладів спонукає й вищі духовні школи реформувати свою систему в поєднанні зі збереженням багатовікового досвіду розвитку». Тому Болонський процес для них «є новітнім простором, який необхідно належним чином вивчити й подолати», адже новостворені духовні школи тільки за останнє десятиріччя одержали можливість повноцінного розвитку.

Про проблеми розвитку богословської освіти в духовних навчальних закладах УПЦ в умовах запровадження Болонського процесу в освітньому просторі України йдеться в доповіді протоієрея Віктора Бедя.