УКР РУС  


 Головна > Українські новини > Церква і суспільство  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 65 відвідувачів

Теги
Доброчинність церква і суспільство розкол в Україні забобони іконопис УГКЦ молодь Мазепа 1020-річчя Хрещення Русі автокефалія діаспора Церква і політика Києво-Печерська Лавра шляхи єднання Митрополит Володимир (Сабодан) вибори педагогіка українська християнська культура Вселенський Патріархат Католицька Церква УПЦ КП Ющенко монастирі та храми України постать у Церкві Патріарх Алексій II церква та політика комуністи та Церква церковна журналістика Голодомор Приїзд Патріарха Кирила в Україну Археологія та реставрація секти краєзнавство Церква і влада Священний Синод УПЦ Церква і медицина Президент Віктор Ющенко Предстоятелі Помісних Церков милосердя конфлікти






Рейтинг@Mail.ru






УКРАЇНА. Напередодні Міжнародного дня студента активізувалося обговорення Болонського процесу

  14 листопада 2008



Напередодні Міжнародного дня студента, який цього року відзначають 17 листопада, в українському суспільстві ведеться активна полеміка щодо переваг та недоліків Болонського процесу - освітньої реформи на ґрунті вітчизняних ВНЗ.

Зокрема, 12 листопада колегія Міністерства освіти й науки України зібрала представників ВНЗ з різних регіонів України, щоб обговорити проблеми розвитку освітньої реформи національного масштабу. Тема заходу - «Болонський процесс після 2010: погляд студентів».

Своє бачення щодо впровадження Болонського процесу в духовних школах України висловив також ректор Ужгородської Української Богословської Академії імені святих Кирила і Мефодія протоієрей Віктор Бедь.

Зокрема представник Української Православної Церкви відзначає позитивний аспект реформи в розширенні «географії наукових досягнень» - глобалізації освіти в цілому як тенденції, під впливом якої навчальні заклади (духовні та світські), які раніше були обмежені в наданні освіти державними кордонами своєї країни, одержують можливість експортувати свої досягнення в галузі освіти й науки в інші країни. Так би мовити «інтернаціоналізувати освіту».

Разом із тим, як зазначає ректор УУБА, «реформування вищих світських навчальних закладів спонукає й вищі духовні школи реформувати свою систему в поєднанні зі збереженням багатовікового досвіду розвитку». Тому Болонський процес для них «є новітнім простором, який необхідно належним чином вивчити й подолати», адже новостворені духовні школи тільки за останнє десятиріччя одержали можливість повноцінного розвитку.

Про проблеми розвитку богословської освіти в духовних навчальних закладах УПЦ в умовах запровадження Болонського процесу в освітньому просторі України йдеться в доповіді протоієрея Віктора Бедя.