УКР РУС  


 Головна > Цей день в історії > Цей день в історії  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 64 відвідувачів

Теги
Ющенко молодь Археологія та реставрація Голодомор розкол в Україні Патріарх Алексій II секти постать у Церкві Президент Віктор Ющенко Церква і медицина УПЦ КП Церква і політика Священний Синод УПЦ діаспора церковна журналістика конфлікти милосердя Церква і влада комуністи та Церква церква і суспільство Доброчинність Вселенський Патріархат іконопис Мазепа українська християнська культура УГКЦ забобони Предстоятелі Помісних Церков краєзнавство 1020-річчя Хрещення Русі Києво-Печерська Лавра церква та політика Приїзд Патріарха Кирила в Україну шляхи єднання педагогіка монастирі та храми України Митрополит Володимир (Сабодан) вибори Католицька Церква автокефалія






Рейтинг@Mail.ru






4 серпня 1922 року Спочив Микола Белелюбський, російський інженер



Замало самому знати, треба іншим передати.
Народна мудрість

Молоді роки інженера Миколи Белелюбського припали на період заміни дерев'яних мостів залізними. У своїх проектах він намагався поєднати надійність конструкції із практичністю та естетичністю. Роботи Белелюбського з реконструкції залізничних переходів виявилися настільки вдалими, що надалі без його участі не будувався жоден великий міст. Він з'єднував береги Волги і Дніпра, Оки і Неви. Загальна довжина мостів Белелюбського перевищує 17 кілометрів. Цемент і метал для будівництва він ретельно перевіряв у своїй лабораторії. Тому більшість мостів видатного інженера служать донині. Він вважається засновником школи російських мостовиків. Учений виховав цілу плеяду інженерів, проте вони будували вже у зовсім іншому стилі.