УКР РУС  


 Головна > Цей день в історії > Цей день в історії  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 104 відвідувачів

Теги
молодь Священний Синод УПЦ Доброчинність секти Приїзд Патріарха Кирила в Україну забобони вибори Митрополит Володимир (Сабодан) Католицька Церква монастирі та храми України Голодомор Церква і влада 1020-річчя Хрещення Русі Мазепа автокефалія Археологія та реставрація українська християнська культура Ющенко церковна журналістика шляхи єднання Вселенський Патріархат педагогіка Церква і медицина Церква і політика милосердя конфлікти церква та політика іконопис Патріарх Алексій II розкол в Україні УПЦ КП діаспора Києво-Печерська Лавра комуністи та Церква Президент Віктор Ющенко церква і суспільство постать у Церкві краєзнавство Предстоятелі Помісних Церков УГКЦ






Рейтинг@Mail.ru






4 серпня 1922 року Спочив Микола Белелюбський, російський інженер



Замало самому знати, треба іншим передати.
Народна мудрість

Молоді роки інженера Миколи Белелюбського припали на період заміни дерев'яних мостів залізними. У своїх проектах він намагався поєднати надійність конструкції із практичністю та естетичністю. Роботи Белелюбського з реконструкції залізничних переходів виявилися настільки вдалими, що надалі без його участі не будувався жоден великий міст. Він з'єднував береги Волги і Дніпра, Оки і Неви. Загальна довжина мостів Белелюбського перевищує 17 кілометрів. Цемент і метал для будівництва він ретельно перевіряв у своїй лабораторії. Тому більшість мостів видатного інженера служать донині. Він вважається засновником школи російських мостовиків. Учений виховав цілу плеяду інженерів, проте вони будували вже у зовсім іншому стилі.