УКР РУС  


 Головна > Цей день в історії > Цей день в історії  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 69 відвідувачів

Теги
постать у Церкві іконопис комуністи та Церква краєзнавство Священний Синод УПЦ Предстоятелі Помісних Церков Церква і політика Католицька Церква Мазепа Приїзд Патріарха Кирила в Україну молодь монастирі та храми України забобони секти Церква і медицина 1020-річчя Хрещення Русі Ющенко милосердя Археологія та реставрація Церква і влада Митрополит Володимир (Сабодан) Вселенський Патріархат Патріарх Алексій II церква та політика українська християнська культура церковна журналістика Голодомор вибори педагогіка Доброчинність діаспора УГКЦ шляхи єднання автокефалія розкол в Україні Президент Віктор Ющенко УПЦ КП церква і суспільство конфлікти Києво-Печерська Лавра






Рейтинг@Mail.ru






4 серпня 1922 року Спочив Микола Белелюбський, російський інженер



Замало самому знати, треба іншим передати.
Народна мудрість

Молоді роки інженера Миколи Белелюбського припали на період заміни дерев'яних мостів залізними. У своїх проектах він намагався поєднати надійність конструкції із практичністю та естетичністю. Роботи Белелюбського з реконструкції залізничних переходів виявилися настільки вдалими, що надалі без його участі не будувався жоден великий міст. Він з'єднував береги Волги і Дніпра, Оки і Неви. Загальна довжина мостів Белелюбського перевищує 17 кілометрів. Цемент і метал для будівництва він ретельно перевіряв у своїй лабораторії. Тому більшість мостів видатного інженера служать донині. Він вважається засновником школи російських мостовиків. Учений виховав цілу плеяду інженерів, проте вони будували вже у зовсім іншому стилі.