УКР РУС  


 Головна > Українські новини > По єпархіях > Київська  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 182 відвідувачів

Теги
секти Археологія та реставрація Мазепа конфлікти Приїзд Патріарха Кирила в Україну Митрополит Володимир (Сабодан) Католицька Церква розкол в Україні українська християнська культура Церква і політика Президент Віктор Ющенко забобони автокефалія Вселенський Патріархат УГКЦ милосердя Ющенко УПЦ КП комуністи та Церква 1020-річчя Хрещення Русі Церква і влада Патріарх Алексій II вибори краєзнавство діаспора іконопис Предстоятелі Помісних Церков монастирі та храми України педагогіка церква та політика Києво-Печерська Лавра Священний Синод УПЦ Церква і медицина Голодомор шляхи єднання Доброчинність молодь церква і суспільство постать у Церкві церковна журналістика






Рейтинг@Mail.ru






КИЇВ. Клин клином вибивають



Ось уже тиждень, як на вулицях Києва з'явилися щити з соціальною рекламою, покликаною боротися з наркоманією: на чорному тлі білими буквами написані слова «Мама чому я виродок» й «Мама чому я помер». Усього в столиці було встановлено 350 біг-бордів і 190 сіті-лайтів.

Кияни таку соціальну рекламу вважають занадто жорстокою, але погоджуються з її авторами, що м'якими засобами проти наркоманії діяти не можна - не допоможе.

Творці плакатів з рекламного агентства «Adam Smith Advertising», що виграло тендер на розробку макета для зовнішньої реклами «Без наркотиків краще!», упевнені, що така страшна реклама стане дуже ефективною. Адже повинна, насамперед, вплинути на людей, які готові спробувати наркотики або перейти на більш важкі, тобто, в основному, на молодь.

У заяві, розповсюдженій Асоціацією зовнішньої реклами, безпосередньо відповідальною за розміщення плакатів по Києву, говориться: «Ми усвідомлюємо, що така реклама може викликати негативну реакцію, оскільки в Україні люди звикли до доброї реклами, що закликає обирати здоровий спосіб життя. Але, як свідчить міжнародна практика, такі методи дуже рідко допомагають у боротьбі з наркоманією».

До страшних щитів та їхніх написів претензії висуваються не тільки з етичних міркувань. І неспеціалістові-мовознавцю видно, що на плакатах, як мінімум, по три граматичні помилки: слово мама повинне стояти у кличному відмінку - мамо, потім має бути кома, що відокремлює звертання, а наприкінці - знак питання. Крім того, в українській літературній мові немає слова «урод».

Але розроблювачі реклами стверджують, що помилок припустилися навмисне. Мовляв, така форма подачі краще сприймається цільовою аудиторією, тобто, молоддю.