УКР РУС  


 Головна > Українські новини > По єпархіях > Київська  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 58 відвідувачів

Теги
шляхи єднання Церква і влада іконопис Церква і політика церква і суспільство церковна журналістика автокефалія Доброчинність Голодомор церква та політика Вселенський Патріархат Приїзд Патріарха Кирила в Україну Священний Синод УПЦ конфлікти Києво-Печерська Лавра милосердя забобони секти монастирі та храми України розкол в Україні молодь УГКЦ постать у Церкві УПЦ КП 1020-річчя Хрещення Русі Предстоятелі Помісних Церков Католицька Церква Церква і медицина Мазепа вибори комуністи та Церква діаспора Митрополит Володимир (Сабодан) педагогіка Ющенко Президент Віктор Ющенко українська християнська культура краєзнавство Археологія та реставрація Патріарх Алексій II






Рейтинг@Mail.ru






КИЇВ. Клин клином вибивають



Ось уже тиждень, як на вулицях Києва з'явилися щити з соціальною рекламою, покликаною боротися з наркоманією: на чорному тлі білими буквами написані слова «Мама чому я виродок» й «Мама чому я помер». Усього в столиці було встановлено 350 біг-бордів і 190 сіті-лайтів.

Кияни таку соціальну рекламу вважають занадто жорстокою, але погоджуються з її авторами, що м'якими засобами проти наркоманії діяти не можна - не допоможе.

Творці плакатів з рекламного агентства «Adam Smith Advertising», що виграло тендер на розробку макета для зовнішньої реклами «Без наркотиків краще!», упевнені, що така страшна реклама стане дуже ефективною. Адже повинна, насамперед, вплинути на людей, які готові спробувати наркотики або перейти на більш важкі, тобто, в основному, на молодь.

У заяві, розповсюдженій Асоціацією зовнішньої реклами, безпосередньо відповідальною за розміщення плакатів по Києву, говориться: «Ми усвідомлюємо, що така реклама може викликати негативну реакцію, оскільки в Україні люди звикли до доброї реклами, що закликає обирати здоровий спосіб життя. Але, як свідчить міжнародна практика, такі методи дуже рідко допомагають у боротьбі з наркоманією».

До страшних щитів та їхніх написів претензії висуваються не тільки з етичних міркувань. І неспеціалістові-мовознавцю видно, що на плакатах, як мінімум, по три граматичні помилки: слово мама повинне стояти у кличному відмінку - мамо, потім має бути кома, що відокремлює звертання, а наприкінці - знак питання. Крім того, в українській літературній мові немає слова «урод».

Але розроблювачі реклами стверджують, що помилок припустилися навмисне. Мовляв, така форма подачі краще сприймається цільовою аудиторією, тобто, молоддю.