УКР РУС  


 Головна > Українські новини > По єпархіях > Чернігівська  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 155 відвідувачів

Теги
постать у Церкві іконопис Патріарх Алексій II забобони краєзнавство Вселенський Патріархат Голодомор УГКЦ шляхи єднання Мазепа педагогіка автокефалія УПЦ КП Церква і політика Археологія та реставрація милосердя секти Ющенко монастирі та храми України церква та політика Києво-Печерська Лавра Приїзд Патріарха Кирила в Україну Церква і медицина Предстоятелі Помісних Церков церква і суспільство вибори комуністи та Церква діаспора Доброчинність церковна журналістика українська християнська культура конфлікти Церква і влада Президент Віктор Ющенко Священний Синод УПЦ розкол в Україні 1020-річчя Хрещення Русі Католицька Церква молодь Митрополит Володимир (Сабодан)






Рейтинг@Mail.ru






ЧЕРНІГІВ. Кількість учнів, що вивчають християнську етику, скоротилася вдвічі

«Кількість учнів, які вивчають християнську та релігійну етику у загальноосвітніх школах Чернігова, порівняно з минулим роком скоротилася майже вдвічі», - повідомив начальник відділу освіти Чернігівської міської ради Михайло Рубан. Зокрема, у 2005 році нові курси «Основи християнської етики» та «Основи релігійної етики» викладалися у 23 школах нашого обласного центру, а у 2006 - лише в 11. Минулого року ці курси вивчали 738 дітей, нинішнього - лише 400, проте інтерес є і в учнів, і у батьків.

Михайло Рубан пояснює тенденцію до скорочення кількості охочих вивчати етику браком відповідних фахівців. За його словами, право викладати ці позаконфесійні курси мають лише педагоги, які пройшли відповідну перепідготовку. Цим має займатися інститут післядипломної освіти, проте він не встигає задовольнити попит. Окрім того, вимоги до викладачів курсів християнської та релігійної етики досить високі. Крім базової гуманітарної освіти та загальної ерудованості, їм треба мати високі моральні якості. Адже мова під час уроків буде йти про такі загальнолюдські цінності, як благочестя, совість, добро, краса, любов, честь, милосердя, обов'язок.

 

«Обидва курси не пов'язані з релігійною обрядовістю, - говорить Михайло Рубан. - Матеріалом для вивчення в ході уроків з християнської етики є найкращі надбання християнської культури та філософії України та світу. А «Основи релігійної етики» базуються на моральних засадах світових релігій. Мета цього курсу - виховання толерантності та здатності до співіснування у поліконфесійному середовищі». Учні починають відвідувати ці курси за письмової згоди батьків.

Віра, як правило, - є головною умовою прагнення самовдосконалення. І саме віра є основою для розвитку найкращих людських чеснот. Залишається тільки здогадуватися, як невіруючі викладачі прищеплюватимуть дітям любов до добра і благочестя без віри в Творця. Водночас священнослужителі до викладання цих курсів у школах не допускаються. Тож на даному етапі управління освіти Чернігівської міської ради пропонує запровадити підготовку фахівців на дистанційній основі, а школярам спілкуватися зі священиками у храмах.

Вікторія Сидорова, Чернігів