УКР РУС  


 Головна > Українські новини > По єпархіях > Київська  
Опитування



Наш банер

 Подивитися варіанти
 банерів і отримати код

Електронна пошта редакцiї: info@orthodoxy.org.ua



Зараз на сайті 122 відвідувачів

Теги
Церква і медицина Священний Синод УПЦ Президент Віктор Ющенко секти 1020-річчя Хрещення Русі краєзнавство Патріарх Алексій II іконопис монастирі та храми України постать у Церкві Вселенський Патріархат Католицька Церква Митрополит Володимир (Сабодан) церква та політика Церква і влада Церква і політика діаспора вибори молодь церковна журналістика Ющенко автокефалія Мазепа УГКЦ Голодомор педагогіка Києво-Печерська Лавра Доброчинність Предстоятелі Помісних Церков шляхи єднання українська християнська культура церква і суспільство розкол в Україні забобони УПЦ КП Приїзд Патріарха Кирила в Україну конфлікти милосердя комуністи та Церква Археологія та реставрація






Рейтинг@Mail.ru






КИЇВ. Блаженнійший Митрополит Володимир: «Наша Церква — невід'ємна частина Світового Православ'я»

  24 вересня 2008



В інтерв'ю газеті «Столичні новини» Блаженнійший Митрополит Київський і всієї України заявив: «Наша Церква була й залишається єдиною в Україні, яка перебуває в повній єдності зі Вселенським Православ'ям. Крім того, УПЦ - це найчисленніша конфесія в країні, оскільки до її складу входить більше десяти тисяч парафій. Паралельно з нашою Церквою в Україні існують ще дві неканонічні церковні групи - самопроголошені УПЦ КП та УАПЦ, загальна чисельність парафій яких складає близько чотирьох тисяч». Також Митрополит Володимир зазначив, що ці церковні групи не мають канонічного статусу й не визнаються Світовим Православ'ям.

«Діалог нашої Церкви з УАПЦ ведеться з 1995 року. Існують певні контакти і з представниками Київського Патріархату, однак повноцінний діалог поки що не розпочато, причиною тому є тверда, не спрямована на пошук компромісних рішень позиція лідера УПЦ КП», - підсумував Блаженнійший Митрополит Володимир.

На питання про причини визнання Всесвітнім Православ'ям саме Української Православної Церкви Предстоятель УПЦ відповів: «По-перше, саме наша Церква є прямою канонічною й історичною спадкоємицею тисячолітньої Київської Митрополії. По-друге, відповідно до древнього канонічного принципу «одне місто - один єпископ», на одній канонічній території не може існувати кілька Православних Церков. По-третє, православний світ не використовує революційних методів. У Церкві дуже важлива традиція - вірність прийнятим у церковному світі православному віровченню та канонічним нормам. Коли ж церковна структура створюється шляхом самопроголошення, з грубими канонічними порушеннями (як це мало місце в УАПЦ та УПЦ КП), то її визнання стає неможливим».